poniedziałek, 5 października 2015

Makijaże Magdy

Magda, przypomina mi nieco Kim Kardashian. Nie wiem jeszcze co to warunkuje, ale jest jakiś szczegół, który skutecznie nasuwa mi kojarzenie tych dwóch osób :)Magda ma ten typ urody, który prezentuje się dobrze nawet w samym podkładzie. Niemalże czarne włosy (choć na złość naturze ciągle ufarbowane ^^ ), dość ciemne rzęsy, brązowe oczy. Problemem jest szerokie czoło i długa, wąska broda.

Oto pierwsza propozycja. Skupiamy się na wizerunku oczu. Magda zazwyczaj nakłada na oczy jeden kolor cienia oraz tusz. Kim Kardashian przyzwyczaiła nas do długaśnych rzęs i dość grubej czarnej kreski, my jednak zrezygnowałyśmy z przesady, decydując się na minimalistyczną wersję kardashianowego makijażu.Policzki musnęłam bronzerem poziomo, róż zawidniał na twarzy w postaci zaledwie mgiełki, aparat tego nie zarejestrował, ale nie szkodzi. Żuchwa muśnięta białym pudrem w celu optycznego poszerzenia. Boki czoła oraz koniec brody lekko przybrązowiony.Ot, makijaż w 13 minut.

Kilka miesięcy wcześniej malowałam Magdę na jakąś imprezę. Wówczas ulubiony minimalizm Magdy przełamałam zielenią. Wydaje się, że dość dobrze wkomponował się w ówczesną opaleniznę.

Magda to typowa zima, która usilnie stara się przybrać jesienne barwy :) widać to na zdjęciu pierwszym, gdzie różowawa bladość cery kontrastuje, niemalże bije się z farbowanym ciepłym odcieniem włosów. Trzeba było dodatkowo lekko rozjaśnić brwi. Kolejne zdjęcia pokazują, że lekka opalenizna wyrównuje "problem" kontrastów. Jednak cóż poradzić, jesteśmy pod tym względem podobne, co miesiąc coś strzela nam do głowy i ścinamy, farbujemy i dziwacznie modelujemy włosy :) Ja dla przykładu, kilka dni temu ścięłam włosy na chłopaka - jestem w trakcie rozjaśniania, efekty zaprezentuję niebawem... ;)Tymczasem, obydwie życzymy Wam miłej środy i życzymy udanych walentynek :>

Pozdrawiam!

Cayenne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz